مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 09:072022-08-01سياسي

فارس من| مطالبه مردم از پلیس برای برخورد با بدحجابی


«تشدید نظارت بر پوشش مردان و زنان» عنوان پویشی است که مخاطبان در سامانه «فارس من» ثبت کرده و برخورد با بدحجابی و مقابله با ترویج فرهنگ غربی را از پلیس خواستار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، تشدید نظارت ها بر پوشش مردان و زنان عنوان پویشی است که مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من ثبت کرده و تا کنون حمایت و امضای حدود  2500 نفر از شهروندان را در پی داشته است.

 شهروندان در متن این پویش آورده اند: از نیروی انتظامی و سازمان بسیج، تشدید نظارت بر پوشش مردان و زنان در اماکن عمومی و اداری و مبارزه با بد حجابی، مبارزه و مقابله با ترویج فرهنگ غربی و نمادهای فرقه های منحرف را مطالبه می کنیم.

این دو سازمان بدون توجه به فضاسازی های رسانه های معاند، در چارچوب اصول و قواعد وظایف خود را انجام دهند .

پیگیری های خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از فرماندهان پلیس حاکی از آن است که برخورد با کشف حجاب، بدحجابی و پوشش نامناسب با طرح های مختلف پلیسی به طور جد در حال اجرا است.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه تلاش داریم از عفاف و حجاب در جامعه پاسداری و حراست کنیم اعلام کرد: تمام طرح های امنیت اخلاقی در تهران با جدیت و قاطعیت اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه مردم از پلیس برای برخورد با بدحجابی

فارس من| مطالبه مردم از پلیس برای برخورد با بدحجابی